پارک موضوعی بالیوود دبی | اولین تم پارک جهان با موضوع بالیوود
نوشته شده توسط : badsa

پارک موضوعی بالیوود دبی

شکی نیست که دبی یکی از جذاب ترین شهرهای جهان از نظر گردشگران است و در تمام ماه های سال توریست های بسیاری از سراسر نقاط جهان برای جشنواره خرید دبی ، پارک های آبی دبی ، مراکز خرید بزرگ و دیدنی با اجناس ارزان و با کیفیت ، هتل ها و تفریحات لوکس مانند سینما ریل ، تجربه پرواز با تور هلی کوپتر دبی و مابقی تفریحات بی شمار دبی راهی این شهر می شوند .


پارک موضوعی بالیوود دبی

اولین تم پارک جهان با موضوع بالیوود در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۴ آبان ۱۳۹۵ ) در منطقه جبل علی دبی به عنوان بخشی از دبی پارکز اَند ریزورتز افتتاح شد . پرده برداری از اولین پارک از سه پارک موضوعی دبی که پروژه آن توسط مرکز پارک ها و اقامتگاه های دبی (Dubai Parks and Resorts) طراحی شده، به یکی از جاذبه های توریستی در دبی تبدیل شده است. همراه با افتتاح شدن این پارک بزرگ، از مجموعه ریورلند دبی (Riverland Dubai) که با کاربرد غذاخوری و خرید اجناس متفاوت، در صبح همان روز رونمایی گردید.

تصویری از پارک موضوعی بالیوود دبی 
تصویری از پارک موضوعی بالیوود

موضوع پارک موضوعی بالیوود دبی

یک پارک تفریحی برای خانواده ها ، با تم فیلم های بالیوودی و کاخ های عظیم سلطنتی هند است. توماس جروم در سمت مدیر این پارک بزرگ ، هدف از احداث پارک موضوعی بالیوود جذب گردشگران خواند. این پارک تفریحی در مجموع از ۵ منطقه با تم فیلم و همچنین ۱۶ مسیر گوناگون تشکیل شده است .

اجراهای پارک موضوعی بالیوود دبی

هر بخش میزبان میهمانان خودش است، ده دقیقه رقص معمولی با آهنگ های بالیوود که در تمام روز در حال اجراست. اما بهترین قسمت این پارک تئاتر راج محل، عرصه داخلی از هنر کشور است، که می تواند ۸۵۰ نفر را جای دهد. این مکان میزبان اولین برادوی سبکی (Broadway-style) منطقه، موسیقی موضوعی بالیوود، جان جیگر (Jaan-e-Jigar) خواهد بود. این نمایش ۱۲۰ دقیقه ‌ای شامل درام، عاشقانه، اکشن و کمدی خواهد بود.

تصویری از پارک موضوعی بالیوود دبی 
تصویری از پارک موضوعی بالیوود
خوراکی های پارک موضوعی بالیوود دبی

اتوبوس آب جوهو (Juhu Juice Bus) در چوک بمبئی (Mumbai Chowk) پارک شده که آب نیشکر تازه و آب نارگیل را سرو می کند. همچنین یک جعبه چارت میوه و یک دهابای تند (Spicy Dhaba) و غرفه های پاپ آپ دیگری برای فروش غذای خیابانی وجود دارد.در این پارک رستورانی هم وجود دارد که انواع غذا ها را متناسب با مذیقه گوناگون سرو میکند.

هزینه پارک موضوعی بالیوود دبی

بازدید کنندگان می توانند با تهیه بلیط کلی دبی پارکز اَند ریزورتز که از ۴۸۰ درهم شروع می شود و یا کارت سالانه که از ۲۴۹۵ درهم شروع می شود با توجه به نوع انتخاب خود از لِگولَند، پارک آبی لِگولَند، بالیوود پارک و مُشِن گِیت همزمان استفاده نمایند..

آدرس پارک موضوعی بالیوود دبی

Sheik Zayed Rd,Opp Palm Jebel Ali - Dubai - United Arab Emirates

امیدواریم که این مطلب در سفر به شهر دبی برای شما مفید واقع شود.

خواهشمندیم در صورتیکه قصد سفر به شهر دبی را دارید،برای رزرو تور دبی با ما در تماس باشید.

منبع»بادساگروپ





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: